
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, 18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına alınan sürekli cilt altı glikoz izlem cihazlarından yararlanan kişi sayısını paylaştı.
Bakan Işıkhan sosyal medya hesabından şu ifadeleri kullandı:
“18 yaş altındaki Tip 1 diyabet hastaları için geri ödeme kapsamına aldığımız sürekli cilt altı glikoz izlem cihazlarından bugüne kadar 2 bin 650 evladımız yararlandı. Vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştıracak, yaşam kalitelerini artıracak uygulamaları gerçekleştirmeye devam edeceğiz.”

YEREL HABER
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026
1
Genç kuşakta büyük değişim: Türkiye’de kadınlar mı daha çok okuyor erkekler mi?
2
Diyanet Bursları için başvurular başladı
3
Depremlerde altyapısı zarar gören iki hastane daha hizmete hazır
4
Sağlık Bakanlığından Özel Hastaneler Yönetmeliğine ilişkin video paylaştı
5
SGK, 56 ilacı daha geri ödeme listesine aldı