
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, sosyal medya hesabından, 36. NATO Zirvesi öncesi Bakanlıkta düzenlenen güvenlik toplantısına ilişkin açıklamada bulundu.
Bakan Çiftçi, NATO üyesi ülkelerin devlet başkanlarının katılımıyla yapılacak zirveye ilişkin güvenlik tedbirlerini tüm yönleriyle ele aldıklarını belirtti:
“Toplantımızda, Emniyet Genel Müdürlüğümüz ve Jandarma Genel Komutanlığımız tarafından kapsamlı sunumlar gerçekleştirildi. Ülkemizin ev sahipliğinde düzenlenecek bu önemli organizasyonun huzur ve güven içerisinde gerçekleştirilmesi için tüm hazırlıklarımızı titizlikle sürdürüyoruz.”

YEREL HABER
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026GÜNCEL
08 Haziran 2026
1
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Zorlu: Nevruz ayrışmanın değil kucaklaşmanın bayramıdır
2
Bakan Göktaş’tan ‘Dijital Dünyada Çocuk Hakları Sözleşmesi’ne imza çağrısı
3
22 ildeki yasa dışı bahis operasyonunda 58 şüpheli tutuklandı
4
İletişim Başkanı Duran, Uluslararası Aile Günü’nü kutladı
5
Özgür Özel 300 bin lira tazminat ödemeye mahkum edildi