DOLAR

46,1061

0.13%
EURO

53,2565

0.32%
ALTIN(gr)

6.429,01

0,32%
BİST 100

13860.59

0,32%

CANLI | Trump’tan katil Netanyahu’ya: Ben olmasaydım hapisteydin!

ABONE OL
2 Haziran 2026 08:38
0

BEĞENDİM

ABONE OL

ABD Başkanı Donald Trump’ın, telefonda görüştüğü İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu’ya Lübnan’da gerginliği tırmandırdığı için sert tepki göstererek, “Ben olmasaydım şu an hapiste olurdun.” dediği iddia edildi.

Amerikan Axios haber platformunda yer alan ve iki ABD’li yetkiliye dayandırılan haberde, Trump’ın dün telefonda görüştüğü İsrail Başbakanı Netanyahu’ya sert çıktığı belirtildi.

Haberde, Trump’ın İran’la müzakere sürecini “baltaladığı” gerekçesiyle İsrail’in Lübnan’da son günlerde gerginliği tırmandırmasından duyduğu rahatsızlığı açıkça dile getirerek Netanyahu’ya, “Sen delisin.” ifadesini kullandığı kaydedildi.

“BEN OLMASAYDIM HAPİSTEYDİN!”

ABD Başkanı’nın görüşmede Netanyahu hakkındaki yolsuzluk soruşturma süreçlerine de atıf yaparak, “Ben olmasaydım şu an hapiste olurdun.” değerlendirmesini yaptığına işaret edilen haberde, yetkililerden birinin, Trump’ın Netanyahu’ya “Seni ben kurtarıyorum. Şu an herkes senden nefret ediyor, herkes bundan dolayı İsrail’den nefret ediyor.” şeklinde ifadeler kullandığını aktardığı bilgisine de yer verildi.

NETANYAHU “İYİ BİR GÖRÜŞME” YAPTIKLARINI İDDİA ETMİŞTİ

Trump, Netanyahu ile dün yaptığı telefon görüşmesinin ardından sosyal medya hesabından bir açıklama yapmıştı.

İsrail Başbakanı Netanyahu ile “çok iyi” bir görüşme yaptıklarını kaydeden Trump, İsrail’in Beyrut’a asker göndermeyeceğini ve yola çıkmış asker varsa da onların geri çevrildiğini ifade etmişti.

Hizbullah ile dolaylı şekilde görüştüğünü de belirten Trump, “Onlar da tüm çatışmaların durdurulacağı konusunda mutabık kaldılar. İsrail onlara saldırmayacak, onlar da İsrail’e saldırmayacak.” ifadelerini kullanmıştı.

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP